قوانین و مقررات استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی ماه روی

خرید از فروشگاه اینترنتی ماه روی به منزله موافقت با قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی میباشد.

 ضمانت اصل بودن کالا

تمامی محصولات موجود در سایت ماه روی از طریق شرکت های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی تهیه شده است.
برای مثال:
ماه روی نماینده رسمی فروش آنلاین محصولات لوناسی کشوراسپانیا میباشد ..
ماه روی نماینده رسمی فروش آنلاین محصولات اوکاز میباشد .
و به همین ترتیب سایر محصولات ماه روی نیز از نمایندگان رسمی و معتبر تهیه و تامین می شود..
همچنین تمام محصولات موجود در سایت دارای لیبل بهداشت هستند که این لیبل ها از طرف سازمان غذا و دارو تائید شده اند. شما به راحتی می توانید از طریق لیبل متوجه شوید که محصولات اصل یا تقلبی هستند. قسمتی از لیبل که به وسیله ی اسکرچ پوشیده شده است را خراش دهید، عدد 16 رقمی نوشته شده را به 20008822 پیامک کنید، بعد از چند دقیقه سامانه سازمان غذا و دارو مشخصات محصول را برایتان پیامک می کند.

تعویض و ارجاع کالا

ازآنجائیکه حفظ رضایت مندی مشتریان دراولویت فعالیت های سایت ماه روی است، این سایت امکان بازگرداندن وتعویض کالای خریداری شده توسط مشتریان را با توجه به شرایطی عمومی ارجاع کالا فراهم نموده است..
لطفا جهت تعویض کالا با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرمایید و از هرگونه اقدام خودسر جهت ارسال خودداری فرمایید.

شما می توانید کالای خریداری شده را (درصورت باز نکردن پوشش دور بسته بندی خود محصول) و عدم مخدوش کردن برچسب اصالت کالا تا 3 روز پس از دریافت کالا با انجام مراحل بازگشت کالا مرجوع نمایید.
این امکان در مورد کالاهای خاص وجود ندارد(منظور از کالای خاص تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین لوازم مربوط به گروه ابزار آرایش صورت و ناخن می باشد).
در صورت مشاهده ی صدمه ونقص قابل مشاهده وظاهری از بازکردن بسته بندی کالا پرهیز نمایید..
اگر پیش از آنکه محصول خریداری به دست شما برسد از خرید خود منصرف شده اید در اسرع وقت با شرکت تماس بگیرید تا از ارسال کالا در صورت ارسال نشدن جلوگیری شود.
اگر محصول خریداری شده در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد نیز حتما ظرف ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت محصول با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.
کارشناسان خدمات پس از فروش بعد از بررسی درخواستهای اعلام شده در مورد تعــویض، جایگزینی و یا استــرداد هزینه تصمیم گیــری نهــایی خواهند نمود.
تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر درانباراست..
درصورت انصراف مشتری از خرید، مبلغ پرداختی در مدت 7روز کاری بازپرداخت خواهد شد..
در صورتی که سفارش ارسال شده مخدوش، شکسته و یا در حالت استاندار نباشد تمام مسئولیت ها به عهده سایت ماه روی می باشد و ماه روی تمامی هزینه های عودت کالا را به عهده می گیرد.
جهت هماهنگی برای عودت کالا با واحد امور مشتریان به شماره های زیر تماس خاصل فرمایید.

86083849-86083406

واحد خدمات پس از فروش فروشگاه ماه روی در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17:30 و در روزهای پنجشنبه از 9 تا 13 پاسخگو می باشد.