مجله فروشگاه ماه روی

معجزه برای پوست به سادگی استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب پوست شما

4 2

انواع کرم مرطوب کننده مناسب پوست شما

مرطوب کننده؛ محصولی که در عین سادگی معجزه می‌کند

کرم مرطوب کننده محصولی همیشگی و جدایی ناپذیر از زندگی است. فرقی نمیکند چه از ان دسته افرادی باشید که به طور مداوم به پوست خود رسیدگی می‌کند؛ چه جز افرادی که فقط کارهای روتینی مثل شستشوی پوست را انجام می‌دهند؛ در هر صورت کرم مرطوب کننده ضروری است. ابرسانی به پوست و مرطوب نگه داشتن ان اولین قدم در حفظ زیبایی و شادابی پوست است.

کرم مرطوب کننده محصولی است که در عین سادگی و دم دست بودن برای پوست شما معجره می‌کند. برخی از ویژگی‌های کرم مرطوب کننده مناسب پوست شامل:

  • رطوبت رسانی طولانی مدت
  • ایجاد نرمی و لطافت برای پوست
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • ضد تیرگی
  • ضد چین و چروک
  • جوانسازی پوست
  • کمک به از بین رفتن آکنه های پوستی
  • زیرساز ارایش

کارشناسان زیبایی ماه روی در ادامه این مطلب شما را برای شناخت کرم مرطوب کننده مناسب پوستتان به طور کامل راهنمایی میکنند.

 

دلایل خشکی پوست

خشکی پوست دست جز عارضه‌هایی است که نمی‌توان به آن بی‌تفاوت بود. همه ما با هر نوع پوستی  حتی در مقطعی کوتاه هم تجربه خشکی پوست را داشته ایم. دلیل مختلفی از جمله عوامل محیطی و بیماری‌ها میتوانند روی خشکی پوست اثرگذار باشند. که اینجا به بررسی آن عوامل و راهکار‌های مقابله با خشکی پوست می‌پردازیم.

  • آب و هوا: تغییر ناگهانی دمای هوا و همچنین آب و هوای سرد و خشک پوست را بیشتر به سمت خشکی می‌برند.
  • برای داشتن پوستی مرطوب و شاداب در هر شرایطی، همواره کرم مرطوب کننده با خود داشته باشید. مرطوب کننده‌ای را مصرف کنید که پایه‌ی غیر الکلی داشته باشد. برای همراه داشتن کرم، بهترین نوع بسته بندی تیوپی است که هم فضای کمی اشغال می‌کند و هم امکان جابه جایی و استفاده راحتی را برایتان فراهم می‌کند.

در ادامه این مقاله بهترین کرم‌های مرطوب کننده براساس نوع پوستتان به شما معرفی خواهد شد.

  • افزایش سن

افزایش سن جز عواملی است که روی خشکی پوست و کاهش طراوت و کشسانی پوست تاثیرگذار است. خوشبختانه در این زمینه محصولات تخصصی تولید شده است که به شما برای داشتن پوستی شاداب‌تر از آن استفاده کنید.

به علاوه بسته بندی این محصول تیوپی است که می‌توانید همواره در کیف، همراه خود داشته باشید.

 

  • شستشوی با آب داغ و شوینده‌های صابونی: حمام طولانی مدت و قرار گرفتن در معرض بخار و آب گرم از دلایل مهم خشکی پوست به شمار می‌رود. حمام طولانی با آب گرم و استفاده از شوینده‌های نامناسب باعث از بین رفتن چربی پوست و خشکی پوست می‌شود. به علاوه شنای زیاد در استخرهای دارای کلر زیاد به خشکی پوست می‌انجامد.
  • از جمله‌ کارهایی که باید برای مقابله با خشکی پوست در هر فصلی از سال انجام دهید استفاده از شوینده‌های مناسب و کوتاه کردن مدت زمان حمام است. به علاوه بعد از حمام حتما از لوسیون مرطوب کننده پوست استفاده کنید.

 

  • انواع بیماری‌ها

 

تفاوت کرم مرطوب کننده و کرم ابرسان

شاید در باور عموم کرم مرطوب کننده و ابرسان هیچ تفاوتی باهم نداشته باشند؛ اما این تفکری اشتباه است. برای انتخاب درست و اصولی محصول مناسب خود لازم است که ابتدا با تفاوت این دو اشنا شوید.

  • مرطوب کننده‌ها معمولا کرم‌هایی بر پایه روغن هستند که به بهبود پوست با کاهش از دست رفتن آب بدن کمک می‌کنند. کرم‌های مرطوب کننده روی پوست لایه‌ای را تشکیل می‌دهند که از خارج شدن آب جلوگیری می‌کند. در واقع کرم‌های مرطوب کننده در کاهش خشکی پوست و افزایش لطافت آن نقش مهمی دارند.
  • کرم های ابرسان با داشتن ترکیباتی مثل هیالورونیک اسید و گلیسیرین باعث ابرسانی به بافت پوست و ایجاد شادابی در پوست شما می‌شوند.

وظیفه هر دو کرم مرطوب کننده و ابرسان، ایجاد رطوبت و نرمی پوست است و در واقع این کرم ها مکمل یکدیگر نیز محسوب می‌شوند. نکته مهم این است که انتخاب بهترین ماده رطوبت رسان به نوع پوست شما بستگی دارد.

 

 

کرم مرطوب کننده برای انواع پوست

پوست نیز مانند سایر اعضای بدن به اب و مواد مغذی نیاز دارد. فارغ از اینکه پوست شما نوع چرب یا خشک باشد و یا نرمال و معمولی؛ استفاده از کرم مرطوب کننده را نباید نادیده بگیرید. ما در این مقاله برخی از محصولا مرطوب کننده مخصوص پوستتان را به شما معرفی می‌کنیم تا با انتخاب محصولی مناسب پوستتان از داشتن پوستی شاداب لذت ببرید.

 

مرطوب کننده مخصوص پوست چرب

بسیاری فکر می‌کنند که پوست چرب نیازی به مرطوب کننده و ابرسان ندارد؛ و یا اینکه استفاده از کرم مرطوب کننده ممکن است عاملی برای چربی بیش از حد و جوش زدن باشد. درحالی که برای پوست های چرب استفاده از مرطوب کننده مناسب، خود عاملی برای جلوگیری از ایجاد جوش است. اگر پوست چربی دارید مرطوب کننده‌هایی برپایه اب، بهترین انتخاب برای شما هستند. مرطوب کننده‌های مخصوص مناسب پوست چرب باعث کاهش جوش‌ها و برق روی صورت می‌شوند و به شما برای داشتن پوستی صاف تر کمک می‌کنند.

  • کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های چرب سینره 65 میلی‌لیتر محصولی تخصصی برای مرطوب کردن پوست‌های چرب است. شما با استفاده از این محصول نگرانی بابت چربی بیش از حد پوست پس از استفاده از کرم مرطوب کننده نخواهید داشت. شما می‌توانید کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های چرب سینره را با اطمینان از اصالت کالا و کیفیت از فروشگاه زیبایی ماه روی خریداری نمایید. برای خرید اینجا کلیک کنید.

 

مرطوب کننده مخصوص پوست خشک و حساس

خشکی پوست و التهابات ناشی از ان مشکلات پوستی هستند که تقریباً همه ما حتی در مقطع کوتاهی از زندگی تجربه ان را داشته‌ایم. مرطوب کننده‌‌ها موثرترین درمان‌ برای خشکی پوست به شمار می‌روند. در صورتی که پوست خشک و حساس دارید بهتر است از محصولات مرطوب کننده بر پایه روغن استفاده کنید. مرطوب کننده‌های حاوی کره‌ها و روغن‌های گیاهی مثل روغن گردو، فندق، نارگیل، ذرت، کانولا، جوجوبا و… می‌توانند تاثیر خوبی بر شادابی پوست شما داشته باشند.

  • اگر پوست خشک و حساس دارید؛ یکی از محصولات موثری که می‌توانید برای بهبود خشکی پوستتان استفاده کنید کرم دست آبرسان و فوق مغذی پوست خشک و حساس 250 میل مورینگا امو است. این محصول با ملامیت از پوست حساس شما در برابر خشکی و التهابات ناشی از خشکی پوست مراقبت می‌کند. روغن هسته انگور، روغن دانه آفتاب‌ گردان، ویتامین A و E بخشی از ترکیبات موثر کرم دست آبرسان و فوق مغذی پوست خشک و حساس مورینگا امو هستند.

 

 

مرطوب کننده مخصوص پوست نرمال و مختلط

اگر پوست نرمال و مختلط دارید نیز نباید از تغذیه ان غافل شوید؛ استفاده از کرم مرطوب کننده مستقیم ترین راه برای تغذیه پوست است. کرم‌های مرطوب کننده مخصوص پوست های نرمال و مختلط در کنار ابرسانی عمیق پوست باعث محافظت از پوست دست و صورت در برابر علائم پیری می‌شوند.

  • کرم مرطوب کننده لافارر مناسب پوست نرمال و مختلط با داشتن ترکیبات مغذی مثل بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا، روغن زیتون و روغن بادام باعث تغذیه و حفظ زیبایی و جوانی پوست شما می‌شود. این محصول با بسته بندی تیوبی به همراهی همیشگی برای شما تبدیل خواهد شد.

 

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست کودکان

استفاده از محصولات تخصصی کودکان از مهم‌ترین مواردی است که برای حفاظت از پوست حساس انها و جلوگیری از التهابات پوستی باید انجام داد. اکثر کودکان به دلیل عدم تکامل غدد چربی پوست‌شان دچار خشکی پوست و التهاب می‌شوند. به علاوه  کودکان گاهی بیشتر از بزرگسالان در معرض خاک و سطوح آلوده هستند؛ بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده مخصوص کودکان راهی موثر در محافظت از پوست انهاست.

  • مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل محصولی ایرانی و در عین حال با کیفیت است که می‌توانید برای حفظ لطافت کودکان از ان استفاده کنید. این محصول با ضمانت اصالت کالا و کیفیت در فروشگاه زیبایی ماه روی موجود است.

 

کرم مرطوب کننده مخصوص اقایان

تا به اینجا در رابطه با ضرورت استفاده از کرم مرطوب کننده برای انواع پوست صحبت کردیم. کرم مرطوب کننده فارغ از جنسیت و نوع پوست جز محصولات ضروری محسوب می‌شود. استفاده از محصولات مراقبت از پوست برای اقایان به اندازه خانم‌ها مهم است؛ چرا که مراقبت از پوست علاوه بر زیبایی بر سلامت پوست و پیشگیری از انواع  بیماری‌ها نیز تاثیرگذار است. پوست مردان به دلیل مسائل مختلفی از جنبه‌های ژنتیکی تا شرایط شغلی به شدت در معرض خشکی قرار دارد. حساسیت اقایان برای استفاده از کرم‌های مرطوب کننده بیشتر است چرا که از مردان از چرب شدن پوست دست بیزارند؛ اما جای نگرانی نیست. مرطوب کننده‌های تخصصی پوست اقایان چالش‌های استفاده از مرطوب کننده را برطرف کرده است.

  • کرم مرطوب کننده مردانه کامان حجم 400 میلی لیتر محصولی فوق العاده برای مصرف روزانه اقایان است. کرم مرطوب کننده مردانه کامان حاوی آرگان، B Complex و ویتامین E می باشد که در طول 7 روز رطوبت پوست را تا 98 درصد افزایش می‌دهد. این کرم از برند کامان با حجم بالا بسیار به صرفه بوده و با داشتن بسته بندی پمپی امکان استفاده اسانی را ایجاد کرده است.

 

  • کرم مرطوب کننده مردانه کامان با بسته بندی کاسه ای، مرطوب کننده بسیار موثر برای دست، صورت و بدن اقایان می‌باشد. این مرطوب کننده کاملا باب میل اقایان است و بعد از استفاده باعث براق شدن پوست نخواهد شد؛ همچنین جلوه ای مات برای پوست شما به ارمغان می‌اورد.

 

  • کرم مرطوب کننده آقایان کامان حجم 75 میل بسته بندی تیوپی این کار از مهمترین مزیتهای ان است؛ چرا که اقایان می‌توانند، چنین محصولی با ترکیبات فوق العاده مغذی را همیشه همراه خود داشته باشند. این کرم دارای فرمولاسیونی بسیار سبک و فاقد چربی بوده که بلافاصله جذب پوست می‌شود؛ پس در هر زمان و موقعیتی قابل استفاده است.

 

مناسب ترین زمان استفاده از کرم مرطوب کننده

بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده، پس از شستشوی کامل صورت است. پس از استحمام زمان مناسبی برای مصرف کرم مرطوب کننده است. به طور کلی 2 بار در روز پس از شستشوی کامل پوست با شوینده مخصوص از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا همواره پوستی شاداب و لطیف داشته باشید.

 

مرطوب کننده به عنوان زیر ساز میکاپ

در یک میکاپ حرفه ای و اصولی، استفاده از مرطوب کننده نقش مهم و اساسی ایفا می‌کند. این مرحله همواره بخشی از مراحل میکاپ است. از دلایل مهم استفاده از کرم مرطوب کننده ایجاد پوستی نرم و ابریشمی قبل از شروع میکاپ است که باعث پخش و جذب بهتر کرم پودر روی صورت می‌شود. به علاوه بر خلاف تصور اکثر خانم‌ها که استفاده از کرم مرطوب باعث چرب شدن و براق شدن پوست می‌شود؛ زدن کرم مرطوب کننده به پوست قبل از میکاپ فرایند ترشح چربی پوست را  کنترل می‌کند. استفاده از این محصول در میکاپ مانند سایر محصولات ارایشی و بهداشتی باید در زمان درست و مرحله به مرحله انجام شود. زمان استفاده از مرطوب کننده پیش از میکاپ بسیار مهم است. مراحل پیش سازی ارایش قبل از زدن کرم پودر باید به این صورت باشد:

  • ابتدا شستشوی اصولی صورت با شوینده مخصوص نوع پوست
  • پاکسازی عمقی پوست توسط تونر مخصوص
  • استفاده از کرم مرطوب کننده
  • استفاده از ضدافتاب
  • زدن پرایمر به نواحی دارای منافذ باز
  • استفاده از کرم پودر و….

 

شوینده‌های مناسب برای حفظ رطوبت پوست

استفاده از شوینده‌های غیرصابونی و شوینده‌های ملایم با خاصیت نرم کنندگی یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از خشکی پوست در هرفصل و شرایط آب و هوایی است. محصولاتی که می‌توانید جایگزین صابون و شوینده‌های صابونی کنید؛ شامپو بدن‌های حاوی نرم کننده و پن‌ها هستند. پن‌ پاک کننده غیر صابونی است که به دلیل فرمولاسیون خاص می تواند جایگزین مناسبی برای صابون به عنوان شوینده پوست باشند. پن‌ها در کنار خاصیت پاک کنندگی دارای خواصی از جمله روشن کننده، ضدآکنه و … هستند که براساس نوع پوستتان می‌توانید از خواص درمانی انها بهرمند شوید.

برخی از بهترین پن‌های موجود در بازار:

پاک کننده ملایم غیر صابونی و کمک به حفظ رطوبت پوست های خشک و حساس، مناسب مصرف روزانه

 

شوینده غیر صابونی و ملایم برای پاکسازی پوست چرب و آکنه ای، کمک به رفع آکنه های صورت و بدن و ترمیم ضایعات پوستی

 

روشن کننده و ضد لک و تیرگی تخصصی پوست صورت و بدن، حاوی حاوی کمپلکس قدرتمند آربوتین، گلوتاتیون و ویتامین C

 

پاک کننده غیر صابونی صورت و بدن، کمک به رفع اسکار جای جوش و التهابات پوستی

 

لوسیون‌های مرطوب کننده‌ بدن

لوسیون محصولی محبوب بین خانم‌هایی است که به لطافت و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند. لوسیون بدن تاثیر زیادی در آبرسانی، حفظ رطوبت، شادابی، باز کردن راه‌های تنفسی پوست و حفظ سلامت آن دارد. به علاوه لوسیون با رایحه‌های مختلف، پوست شما را تا مدت طولانی خوش بو نگه می‌دارد. لوسیون بدن حاوی ترکیباتی چون ویتامین‌ها، گلیسرین، هیالورانیک اسید، ترکیبات آنتی اکسیدانی ، کلاژن و … است که از بروز مشکلاتی مثل پیری زودرس پوست، التهاب و اگزما جلوگیری می‌کند.

مناسب هر نوع پوست به ویژه پوست‌های خشک و ملتهب، نرم کننده پوست بدن، دست و آرنج

بدون ایجاد حس چربی بر روی پوست، مناسب پوست خشک و ملتهب

حاوی روغن زیتون، روغن جوانه گندم، آووکادو و آلوئه ورا، مناسب کودکان، نوزادان و تمامی افرادی دارای پوست حساس

 

خرید انلاین کرم مرطوب کننده مناسب پوست

مراقبت از پوست اصلا کارسختی نیست. استفاده مرتب از کرم مرطوب کننده مناسب پوستتان میتواند یک راهکار مفید و کم هزینه برای مراقبت از پوستتان باشد. این کار نیازی به صرف زمان طولانی و شرایط خاص ندارد؛ انواع کرم‌های مرطوب کننده در انواع تیوبی، کاسه ای و پمپی موجود هستند که می‌توانید انها را همیشه با خود همراه داشته باشید و استفاده کنید. پس آن را جدی بگیرید و پشت گوش نیندازید.

شما میتوانید در فروشگاه زیبایی ماه روی با مقایسه از بین بهترین کرم‌های مرطوب کننده مناسب ترین را براساس نوع پوستتان را انتخاب کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *