دسته‌بندی نشده, مجله فروشگاه ماه روی

برای خرید ریمل مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید ریمل مناسب

چشم‌ها مهم‌ترین و گیراترین عضو صورت هستند و به همین خاطر وقتی به صورت کسی نگاه می‌کنیم اول از همه به چشمان طرف مقابل دقت می‌کنیم و جذب می‌شویم. در واقع چشم‌ها پیش از سایر اعضای صورت توجه ما را به خودشان جلب می‌کنند. همین باعث می‌شود آرایش چشم‌ها اهمیت زیادی برای خانم‌ها داشته باشد. در این راستا ریمل جزو پرکاربردترین لوازم آرایش خانم‌هاست و تاثیر زیادی در زیبا شدن آرایش و در نتیجه زیباتر شدن چهره دارد. اما انتخاب و خرید ریمل مناسب ممکن است کمی سخت و گیج‌کننده باشد. این روزها تنوع لوازم آرایشی به قدری زیاد شده که گاهی تصمیم‌گیری برای خرید دشوار می‌شود؛ به‌خصوص اگر اطلاعات دقیقی درباره محصولات آرایشی و انواع آن‌ها نداشته باشید. در این مطلب قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا متناسب نوع مژه‌های خود بهترین ریمل را انتخاب و خریداری کنید.

 

بهترین ریمل بلندکننده

ریمل بلندکننده لوناسی

کدام ریمل بهتر است؟

باید به عرضتان برسانیم که هرگز یک جواب مشخص برای این سوال وجود ندارد. یعنی ما نمی‌توانیم بگوییم فلان ریمل بهترین ریمل است. جواب درست این است که بهترین ریمل متناسب با مژه‌های هر فرد متفاوت است. در ضمن این را مشخص کنید که هدف‌تان از خرید ریمل چیست؟ می‌خواهید مژه‌هایتان بلند شود؟ قصد دارید مژه‌هایتان پرپشت به نظر برسد؟ ریملی می‌خواهید که مژه‌ها را کمی فر کند؟ وقتی مشخص شد که چه می‌خواهید باید بر اساس نیازتان و نوع مژه‌های خود برای خرید ریمل مناسب اقدام کنید. اما به طور کل در رابطه با ویژگی‌های ریمل خوب این را بدانید که ریمل خوب باید روی مژه‌ها سبک باشد و احساس سنگینی ندهد؛ همچنین ریمل خوب ریملی است که روی مژه‌ها پخش نشود. ریملی که پخش شود و به داخل چشم برود می‌تواند به سلامت چشم‌هایتان آسیب برساند.

 

ریمل چی خوبه

انواع ریمل‌ها

برای خرید ریمل مناسب باید انواع ریمل را بشناسید. ریمل‌ها بر اساس کارایی به ریمل پرپشت‌کننده، فرکننده، حجم‌دهنده، بلندکننده، جداکننده مژه و تقویت‌کننده تقسیم می‌شوند. همچنین بر اساس مواد تشکیل‌دهنده نیز سه نوع ریمل پودری، ریمل کرمی و ریمل مایع داریم.

اگر مژه‌های شما کوتاه است…

اگر مژه‌های کوتاهی دارید باید از ریمل‌هایی استفاده کنید که خاصیت بلندکنندگی مژه دارند. حال اگر مژه‌هایتان هم کوتاه است هم نازک و کم‌حجم، باید ریملی بخرید که هم خاصیت بلندکنندگی و هم خاصیت حجم‌دهندگی داشته باشد. به این ریمل‌ها ریمل دوکاره می‌گویند که برای مژه‌های کوتاه و کم‌حجم بهترین انتخاب هستند. با این ریمل مژه‌های شما بلند و پرپشت به نظر می‌رسد و بسیار جذاب می‌شوید.

اگر مژه‌های شما بلند است…

اگر مژه‌های شما به طور طبیعی بلند است که خب خوش به حالتان دیگر نیازی به بلند کردن مژه‌ها را ریمل ندارید. اما با وجود این که مژه‌هایتان بلند است ممکن است کم‌حجم باشد. برای خرید ریمل مناسب به شما توصیه می‌کنیم ریمل حجم‌دهنده بخرید. در این صورت مژه‌های بلند شما پرپشت نیز شده و زیبایی‌تان تکمیل می‌شود.

 

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده

ریمل حجم‌دهنده کالیستا مدل Bold Volume

اگر مژه‌های شما بی‌حالت و صاف است…

برخی از خانم‌ها از این که مژه‌هایشان صاف و بی‌حالت است گله دارند و ناراحت هستند؛ اما نیازی به ناراحت شدن نیست، این هم راه‌حل دارد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بدانید که راه‌حل مشکل شما استفاده از ریمل بلندکننده و حالت‌دهنده (فرکننده) است. از طرفی دیگر اگر مژه‌های شما صاف و بی‌حالت است پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان از ریمل حجم‌دهنده استفاده نکنید؛ زیرا مژه‌های شما سنگین شده و حالت مصنوعی به خود می‌گیرند. در ضمن وقتی مژه‌ها سنگین شوند، چشم‌ها خسته شده و قرمز می‌شوند.

 

ریمل خوب چه مارکی بخرم

انتخاب رنگ ریمل

یکی از نکات مهم در بحث خرید ریمل مناسب انتخاب رنگ ریمل است. انتخاب رنگ مناسب برای ریمل به عوامل مختلفی مانند رنگ چشم، رنگ پوست، رنگ لباس، رنگ مو و… بستگی دارد. در این میان اما رنگ مشکی رنگی است که موردپسند همه خانم‌ها بوده و پراستفاده‌ترین رنگ ریمل محسوب می‌شود. دلیلش هم این است که ریمل مشکی به همه صورت‌ها و انواع مژه‌ها می‌آید. با این حال اگر گاهی هم دلتان تنوع می‌خواهد می‌توانید از ریمل‌های رنگی استفاده کنید که چهره شما را حسابی جذاب و متفاوت می‌کنند.

  • اگر رنگ چشمان شما سبز است…

اگر چشمان شما سبز است از ریمل با رنگ بنفش تیره یا سبز استفاده کنید؛ زیرا چشم‌های شما زیباتر و ملیح‌تر خواهد شد.

  • اگر رنگ چشمان شما آبی است…

اگر چشمان آبی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از ریمل با رنگ‌های قهوه‌ای، آبی پررنگ و بنفش استفاده کنید و حالت بی‌نظیری به چشمان خود ببخشید.

  • اگر چشمان شما قهوه‌ای است…

اگر چشمان‌تان قهوه‌ای یا مشکی است، بیش‌تر رنگ‌ها به شما می‌آیند، به‌خصوص ریمل با رنگ‌های آبی، سبز و قهوه‌ای برای شما مناسب خواهد بود.

 

خرید ریمل خوب

ریمل استی ولوم اوکاز

در این مطلب سعی کردیم نکات مهم را با شما در این میان بگذاریم. با توجه به این نکات می‌توانید برای خرید ریمل مناسب اقدام کنید و آرایشی بی‌نقص داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *