دسته‌بندی نشده, مجله فروشگاه ماه روی

ترندهای رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱

رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱

بسیاری از خانم‌ها به زیبایی دست‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ زیرا بر این باورند که زیباتر به نظر رسیدن دست‌ها هم اعتمادبه‌نفس را بالاتر می‌برد و هم ظاهری شیک و جذاب به آن‌ها می‌بخشد. حقیقت هم چیزی جز این نیست. در این راستا لاک زدن موردعلاقه خیلی از خانم‌هاست. با شناخت ترندهای رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱ می‌توانید ناخن‌های خود را زیبا کنید و با رنگ‌های جذاب به زندگی خود شور و شادی ببخشید. همان‌طور که می‌دانید در هر فصلی تعدادی رنگ متناسب با حال و هوای آن فصل وجود دارد و آن رنگ‌ها در حوزه لوازم آرایشی و سایز حوزه‌ها مُد یا به اصطلاح ترند می‌شود. در این مطلب تعدادی از رنگ‌های تابستانه برای لاک ناخن را به شما معرفی خواهیم کرد تا به شما برای انتخاب بهترین رنگ لاک ناخن کمک کنیم.

لاک صورتی، خوش‌رنگ و همیشه مُد

رنگ‌های طیف صورتی به‌خصوص صورتی روشن را اکثر خانم‌ها در بین لاک‌هایشان دارند. این رنگ ملیح بسیار پرطرفدار است و از دختربچه‌های کوچک تا خانم‌های جوان و بزرگترها آن را دوست دارند. صورتی یک رنگ تابستانه است و برای هر موقعیتی، از محل کار گرفته تا جشن و مهمانی، رنگ مناسبی محسوب می‌شود.

 

رنگ لاک تابستانی ۱۴۰۰

لاک زرد، محبوب‌ترین رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱

باز هم مثل همیشه رنگ زرد محبوب‌ترین رنگ لاک تابستانی است. این رنگ احساس شادی، امید و سرزندگی را همزمان به شما منتقل می‌کند و باعث می‌شود جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید. زرد رنگ چشم‌نوازی است و شما را از دیگران متمایز می‌کند.

رنگ آبی لاجوردی

آبی لاجوردی رنگ محبوب خاص‌پسندان است. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر بین لاک‌هایتان لاک آبی لاجوردی ندارید حتما این رنگ را برای خود تهیه کنید تا استایل تابستانی شما منحصربه‌فرد شود و در میان جمع بدرخشید. آبی لاجوردی را می‌توان خاص‌ترین رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱ دانست که داشتن آن برای هر خانم خوش‌سلیقه و شیک‌پوشی واجب است.

لاک سرخابی

سرخابی یکی دیگر از رنگ‌های شاد و جذاب تابستانی است. البته به طور کل طیف قرمز جزء رنگ‌های پرطرفدار است. وقتی این رنگ جذاب و فوق‌العاده را روی ناخن‌های خود بزنید زیبایی دستان شما چندبرابر می‌شود و همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنید.

بنفش پاستیلی

اگر به دنبال ترندهای رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱ هستید و می‌خواهید مطابق مُد روز پیش بروید، لاک بنفش پاستیلی را به شما توصیه می‌کنیم. این رنگ آرامش‌بخش و زیبا ترند ۲۰۲۱ است و با بیش‌تر رنگ‌ها به راحتی ست می‌شود. در واقع ست کردن آن با لباس‌هایتان دشوار نیست و در هر مراسم و مهمانی و محلی می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.

لاک سفید، زیبای کلاسیک

لاک سفید زیبای کلاسیک بوده و از سال‌ها پیش تا همین حالا انتخاب بسیاری از خانم‌ها است. لاک سفید هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و به همین خاطر اکثر اوقات به عنوان یکی از رنگ‌های ترند سال انتخاب می‌شود. این رنگ برای کسانی که تناژ پوست آن‌ها گرم است جلوه بیش‌تری دارد؛ اما هم برای پوست‌هایی با تناژ گرم و هم پوست‌هایی با تناژ سرد مناسب است. مزیت دیگر لاک سفید این است که به راحتی با هر رنگ لباس و کیف و کفشی می‌توانید آن را ست کنید.

 

رنگ لاک تابستانی دخترانه ۲۰۲۱

لاک ناخن سفید لوناسی 

طیف رنگی قهوه‌ای

انواع رنگ‌های قهوه‌ای برای لاک از سال ۲۰۲۰ ترند بوده و به ۲۰۲۱ هم رسیده و همچنان ترند است. طیف رنگی قهوه‌ای تقریبا چهارفصل است و همه رنگ‌های این طیف همیشه محبوبیت خود را دارند؛ اما پیشنهاد ما برای تابستان قهوه‌ای روشن و ملایم است.

سبز؛ به رنگ طبیعت

انواع رنگ سبز نیز یکی دیگر از ترندهای رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱ است. سبز نشانی از طبیعت بوده و این رنگ الهام‌بخش همواره پرطرفدار است. سبز به دستان شما حس طراوت و تازگی می‌بخشد و به راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های دیگر همراه و ست کرد. برای این که به شکلی خاص‌تر و جذاب‌تر بتوانید از رنگ سبز برای آراستن ناخن‌هایتان استفاده کنید، می‌توانید هر ناخن خود را با یکی از رنگ‌های طیف سبز لاک بزنید.

 

خوشرنگ ترین لاک های دنیا

رنگ‌های نود

رنگ‌های نود به رنگ‌هایی می‌گویند که پایه کرمی یا بژ دارند و به عبارتی تداعی‌کننده رنگ پوست هستند. از آن‌جایی که رنگ نود رنگ خنثی محسوب می‌شود و به راحتی می‌توان آن را با سایر جزئیات استایل (کیف، کفش، لباس، زیورآلات) ست کرد، بین کسانی که پیرو مُد هستند همیشه محبوب است. اگر برای انتخاب رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱ به دنبال رنگ‌های ترند هستید، رنگ‌های نود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لاک نارنجی

لاک‌های طیف رنگی نارنجی از نارنجی کم‌رنگ و نارنجی پاستیلی گرفته تا نارنجی پررنگ و نارنجی اکلیلی برای فصل تابستان انتخابی عالی است. البته شاید فکر کنید نارنجی رنگی مخصوص پاییز است؛ اما به شما اطمینان می‌دهیم در فصل تابستان هم جلوه‌ای بی‌نظیر به ناخن‌ها و دستان شما می‌دهد. نارنجی رنگی پرانرژی، آتشین و جذاب است و حسابی روحیه شما را بالا می‌برد و به روزهای تابستانی شما شور و نشاط می‌بخشد.

 

بهترین رنگ لاک برای تابستان

لاک نارنجی روشن لوناسی

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع رنگ لاک تابستانی ۲۰۲۱ و آن‌چه که مد روز است آشنا کنیم؛ اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که گاهی هم از ترندها و مد روز را کنار بگذارید و هر رنگ لاکی که دوست دارید را حتی اگر ترند و مناسب فصل نبود به انگشتان خود بزنید و از زیبایی دستان و انگشتان خود لذت ببرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *