دسته‌بندی نشده, مجله فروشگاه ماه روی

چطور آرایش کنیم که چشم‌ها درشت به نظر برسند؟

چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم

چشم‌ها مهم‌ترین عضو صورت هستند و زمانی که کسی به صورت دیگری نگاه می‌کند اولین عضوی که توجهش را جلب می‌کند چشمان آن شخص خواهد بود. به همین خاطر هم وقتی به آرایشگاه می‌روید آرایشگرها بیش‌ترین تمرکز خود را روی آرایش چشمان شما می‌گذارند تا زیباتر دیده شوید. در این میان برخی از خانم‌ها به طور خدادادی چشمان درشتی دارند که خب خوش به حالشان؛ اما اگر چشمان شما ریز است هم نیازی نیست غصه بخورید. احتمالا می‌پرسید چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم و چه ترفندهایی به کار ببریم که ما جوابش را به شما می‌دهیم.

این روزها با کمک ترفندهای آرایشی به هر چیزی که بخواهید می‌توانید برسید. با آرایش و به‌کارگیری برخی ترفندها می‌توانید چشم‌های ریز خود را درشت نشان دهید و به این طریق ظاهری زیباتر و سرحال‌تر داشته باشید. در این مطلب با این شگردهای آرایشی آشنا خواهید شد و به جواب سوال چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم می‌رسید.

آموزش آرایش چشم

تیرگی اطراف چشم را با کانسیلر بپوشانید

وقتی زیر چشم شما تیره باشد یا پف کند چشمان‌تان خسته و ریز به نظر می‌رسد و شخصی که با شما صحبت می‌کند توجهش به آن تیرگی‌ها جلب می‌شود. از یک کانسیلر برای پوشاندن پف و تیرگی اطراف چشم استفاده کنید تا چشمان شما سرحال‌تر و درشت‌تر دیده شود. در ضمن کانسیلر را دقیقا از زیر چشم نزنید و از کمی پایین‌تر از خط مژه شروع به زدن آن کنید.

انواع کانسیلر و طرز استفاده

کانسیلر شماره ۰۵ اوکاز

از هایلایتر استفاده کنید

می‌پرسید چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم و زیباتر به نظر برسیم؟ جواب این است که از معجزه هایلایتر غافل نشوید. اگر چشمان ریزی دارید و صبح که از خواب بیدار شده‌اید چشمان‌تان پف کرده، بعد از زدن کانسیلر که در بالا توضیح دادیم، سراغ هایلایتر بروید. به این طریق که یک هایلایتر براق را بردارید و کمی از آن را زیر چشم‌های خود بکشید. توجه کنید که از هایلایتر بعد از کانسیلر استفاده کنید. به همین سادگی چشمان شما بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده می‌شود.

به نحوه کشیدن مداد چشم دقت کنید

اگر چشمان ریزی دارید باید در کشیدن مداد چشم دقت کنید. در پلک بالا مداد چشم سیاه بکشید تا ببینید ظاهر شما چقدر تغییر می‌کند و چشمان‌تان تا چه اندازه زیباتر می‌شود. این کار آرایش شما را حرفه‌ای‌تر جلوه می‌دهد. برای زیر چشم نیز مداد را از وسط تا انتهای پلک پایین بکشید. دقت کنید خط را بسیار نزدیک به مژه‌های خود بکشید و وقتی به انتهای چشم رسیدید خط را پهن‌تر کنید.

یک نکته جالب دیگر که باید بدانید تاثیر زیاد مداد چشم سفید یا کرم در درشت کردن چشم‌هاست. استفاده از مداد چشم سفید یا کرم در گوشه داخلی چشم سبب می‌شود مرز بین چشم‌ها و مژه‌ها بیش‌تر شود و در نتیجه چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند.

کاربرد مداد چشم سفید

ریملی که انتخاب می‌کنید بسیار مهم است

اگر همیشه برایتان سوال بوده که چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم باید بگوییم هر چه مژه‌های شما بلندتر باشد چشمان شما بزرگ‌تر به نظر می‌رسند. همچنین وقتی مژه‌های شما پرتر به نظر برسد چشم‌های شما هم بزرگ‌تر نشان داده می‌شود. بنابراین استفاده از یک ریمل خوب در کنار فرمژه به بزرگ‌تر دیده شدن چشم‌ها کمک می‌کند. در ضمن ریمل باید کاملا مشکی باشد؛ چون هر چه مژه‌ها مشخص‌تر باشد چشم‌ها بازتر به نظر می‌رسند. اگر یک لایه ریمل کفایت نکرد، برای لایه پوششی مجدد، لایه‌ای ضخیم را فقط بر روی مژه‌های وسط چشم خود بکشید. البته برای مژه‌های پایین فقط یک لایه ریمل کافی است.

روش صحیح ریمل زدن

ریمل بلندکننده لوناسی

از سایه چشم روشن استفاده کنید

این که چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم سوال خیلی از افراد است. بر خلاف رنگ‌های تیره رنگ‌های روشن باعث برجسته‌سازی می‌شوند. به این معنی که سایه چشم تیره چشم‌های ریز را ریزتر و کوچک‌تر نشان می‌دهند؛ اما سایه چشم‌های روشن با رنگ‌های طبیعی چشم‌ها را روشن‌تر و بزرگ‌تر می‌کنند. در ضمن فرقی نمی‌کند رنگ‌ها براق یا مات باشند، کافیست از رنگ‌های درستی استفاده کنید.

آرایش چشم ریز

تاثیر ابروها را دست کم نگیرید

شاید اگر در جواب سوال چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم به شما بگویند که باید فرم و آرایش ابروهایتان را اصلاح کنید، برایتان عجیب به نظر برسد و بگویید این دو چه ربطی به هم دارند. اما باید بگوییم که اتفاقا خیلی هم به هم مرتبط هستند. مدل ابروها اگر درست و مناسب باشند می‌توانند چشم‌ها را بازتر و درشت‌تر نشان دهند. اگر حتی حرفه‌ای آرایش کنید ولی به مدل ابروهایتان دقت نکنید، در این صورت زحمت‌های شما هدر می‌رود و نتیجه‌ای که می‌خواهید را از آرایش نمی‌گیرید.

دقت کنید که برای زیباتر و درشت‌تر به نظر رسیدن چشم‌ها، ابروهایتان باید تمیز، مرتب و فرم داده شده باشد. قسمت‌های کم‌پشت ابروها را نیز با مداد ابرو پر کنید و با ژل به آن‌ها حالت دهید. در آخر هم با استفاده از کانسیلر در زیر ابرو آن را برجسته کنید.

خط چشم را روی کل پلک نکشید

اگر چشمان ریزی دارید کشیدن خط چشم روی کل پلک کار اشتباهی است. اگر چشمان شما ریز است بهتر است که دو سوم پلک خود را خط چشم بکشید و از کشیدن خط چشم سراسری بپرهیزید تا چشمان شما درشت به نظر برسد. در ضمن تلاش کنید تا خط چشم نازکی بکشید که نزدیک به خط طبیعی پلک‌ها باشد. خط چشم خیلی پهن و خیلی کشیده چشمان شما را تنگ‌تر و ریزتر می‌کند؛ اما خط‌های نازک چشم را درشت‌تر می‌کنند.

آموزش خط چشم برای درشت شدن چشم

سخن پایانی

در این مطلب به سوال چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم جواب دادیم. در نهایت این را بگوییم که آرایش چشم را اصلا نباید دست کم بگیرید؛ چون با چند ترفند و کار ساده و کوچک می‌توانید تغییرات بزرگی در ظاهر خود ایجاد کنید تا زیباتر و شاداب‌تر از همیشه به نظر برسید. چشمان شما با آدم‌ها حرف می‌زنند؛ بگذارید حرف‌های قشنگی بزنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *